Recent Posts

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
General Topic Discussion / Re: Last Show Attended?
« Last post by rowjimmy on Yesterday at 08:43:25 AM »
Gonna need to hear that Liz Reed.
22
Entertainment / Re: Star Wars: The Last Jedi discussion
« Last post by rowjimmy on Yesterday at 08:41:31 AM »
Watched this again the other day. Still good.
23
General Topic Discussion / Re: Last Show Attended?
« Last post by mehead on Yesterday at 08:41:19 AM »
yeah, i saw the wheels of soul tour stop at wolf trap (beautiful venue) wednesday this week.

my assessment follows sls's

marcus king...the real deal, get there early to check him out, only a 30 min slot
dbt - meh, good chance to grab some food and hang, although they got a full 60 min set
ttb - faaaaaaaantastic. and always getting better.

Went to Saturday's show at The Fox and agree w/ the both of you regarding MKB and DBT. DBT was fine but a full hour set felt waaaayyyy too long.

TTB was great as always. Highlights were Leaving Trunk, Lord Protect My Child (not sure I've heard anyone cover this Dylan tune before), Midnight in Harlem, Down In the Flood and then to close the set Jimmy Herring came out for a 20 minute Elizabeth Reed. That was killer, obviously. 

On a side note, I can't remember the last show I was at where there was so much talking. All around me for the entire night. It was insane. It was also kind of funny to watch people trying to decide whether they should sit or stand. Because the crowd for TTB shows are generally older, they all sit but once that first group of younger folk stand up it just turned into a domino effect. Really, most people wanted to sit but couldn't.

24
General Topic Discussion / Re: Helping Friendly Podcast (HFPod)
« Last post by rowjimmy on Yesterday at 08:40:19 AM »
New HFPod went up yesterday
http://www.hfpod.com/2018/07/ep-140-taylor-swope-of-little-hippie.html
dig it.

Nice.  Gonna have a few hours on the way to and from the Gorge to catch up on some episodes.

Think of me on your drive up.
When you hear this intro, you'll know why.
25
General Topic Discussion / Re: Helping Friendly Podcast (HFPod)
« Last post by Caravan2001 on Yesterday at 01:00:08 AM »
New HFPod went up yesterday
http://www.hfpod.com/2018/07/ep-140-taylor-swope-of-little-hippie.html
dig it.

Nice.  Gonna have a few hours on the way to and from the Gorge to catch up on some episodes.
26
Roll Call! / Re: 2018/07/20-22 The Gorge Amphitheater - George, WA
« Last post by Caravan2001 on Yesterday at 12:35:01 AM »
yeah, they were saying last time was going to be the last one too.  Venue is living on borrowed time.  There is just nothing out there anymore.  No more Warped either.  And it is in the middle of nowhere.
27
On PHISH Tour / Re: 2018 Summer Tour
« Last post by ph92 on July 15, 2018, 11:13:02 PM »
Obligatory “THEY’RE REHEARSING - TOUR IS GONNA BE LIT” pre-tour post...
I'm so pumped!

Mike is such a goober
28
On PHISH Tour / Re: 2018 Summer Tour
« Last post by WhatstheUse? on July 15, 2018, 08:43:27 PM »
Obligatory “THEY’RE REHEARSING - TOUR IS GONNA BE LIT” pre-tour post...
29
On PHISH Tour / Re: 2018 Summer Tour
« Last post by WhatstheUse? on July 15, 2018, 08:38:43 PM »
It’s PHISH TOUR TIME!!  I’ve been so busy lately this almost creeped up on me!

I fly out to Tahoe tomorrow afternoon and will be rockin’ the first 7 shows of tour, so f’n PSYCHED! Let’s hope Trey’s warmed up from solo tour!

Don’t worry. I’ll be sure to check in.  :wtu:
30
Roll Call! / Re: 2018/07/20-22 The Gorge Amphitheater - George, WA
« Last post by anthrax on July 15, 2018, 08:27:04 PM »
My pet theory is that Live Nation made them an offer they couldn’t refuse to do three nights to try and help keep the venue afloat. 

Sasquatch used to sell out a few years back when they were getting better line ups but now that’s dunzo.

I think without the big fest and Phish and DMB only playing every 2-3 years the future of the venue is in doubt. Three days of Phish and DMB this summer should at least help 2018 get into the black.

Yikes!  Sounds exactly like the situation with Alpine Valley.  Gotta say the demise of Alpine Valley turned into a positive with Phish and Dead choosing Northerly, Wrigley, Soldier Field, and Allstate.   All much better venues in my opinion.  Maybe Phish summer shows in the actual city limits of Seattle and Portland aren't too far away.  Enjoy those Ph Gorge shows!  That shit might not last!!
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 10